Autel MaxiSys Ultra

Nettó:
1 574 016 Ft
Bruttó ár:
1 999 000 Ft

Cikkszám: 11031 Kategóriák: ,

Vásárolj online pénztárcás kedvezménnyel

Szállítás

1-5 munkanap

Leírás

MaxiSYS Ultra:

OBD2/CAN kétirányú kétirányú Wi-Fi diagnosztikai szkenner és VCMI

A MaxiSys Ultra az Autel legambiciózusabb diagnosztikai táblagépe, amelyet a technikusok intelligenciájának maximalizálására terveztek. Egy 12,9 hüvelykes érintőképernyős táblagépet tartalmaz Android 7.0 operációs rendszerrel, nyolcmagos processzorral (2,3 GHz Quad + 1,7 GHz Quad), jelentős 256 GB beépített memóriával, amelyek mindegyike az új, osztott képernyős, többalkalmazásos navigációt hajtja végre a diagnosztika érdekében. útmutatást és teszt alkatrészeket a javítások megerősítéséhez. A dinamikus topológiamodul-leképezéssel, a továbbfejlesztett AutoSCAN-szolgáltatásokkal és az intelligens diagnosztikai lehetőségekkel kombinálva az Ultra lépésről lépésre nyújt javítási útmutatást a technikusoknak. Az új MaxiFlash VCMI 4 csatornás oszcilloszkópként, hullámforma generátorként, multiméterként és CAN BUS teszterként működik. A kényelmes dokkolóállomás gondoskodik arról, hogy mindig legyen elegendő ereje a szkenneléshez.

 

● Az Autel frissítései a legújabb OE szintű lefedettséget biztosítják több mint 80 amerikai belföldi, ázsiai és európai járműhöz, beleértve a szuperautókat is.
● Kivételes OE-szintű funkcionalitás az átfogó OBDII diagnosztikától és szolgáltatásoktól a fejlett ECU kódolásig és programozásig
● Automatikus rendszer- és szoftverfrissítések valós idejű push üzenetekkel az interneten keresztül
● Az interaktív adatnaplózási munkamenetek lehetővé teszik az Autel támogatással való közvetlen kapcsolatfelvételt a diagnosztikai hibák és hibák első kézből történő hibaelhárítása érdekében
● Egyablakos többfeladatos munkavégzés a műhelyműveletek ideális kezeléséhez, hogy minden adatfájl, ügyfélinformáció és járműnyilvántartás jól szervezett legyen.
● A felhőalapú adatkezelő elmenti az ügyfelek és a járművek nyilvántartásait, a szkenneradatokat és a műszaki megjegyzéseket.

 

MaxiSys Ultra főbb jellemzői:

【Autel Top Intelligent Diagnostic Scanner】 Az Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919 frissített verziója. Új 5 az 1-ben VCMI-vel, 3 új diagnosztikai protokollal, 36+ szervizszolgáltatással, 10+ csúcsminőségű funkcióval és csúcsszintű hardverkonfigurációval, 99,99%-os járműlefedettséggel kombinálva.

【Intelligens diagnosztika és 36+ szolgáltatások】 Az egyablakos intelligens diagnosztika révén az Autel Scanner MaxiSys Ultra lépésről lépésre útmutatást ad a technikáknak a javításhoz. Több javítási útmutatási lehetőséggel: Műszaki szervizközlemény, DTC-elemzés, javítási segédlet, javítási tippek, alkatrészek mérése és releváns esetek, 200%-kal könnyebbé teheti munkáját, mint valaha. Ezenkívül több mint 36 szolgáltatással rendelkezik, amely segít több üzletet nyerni.

【ECU programozás és kódolás】 A MaxiSys Ultra legjobb OBD2 diagnosztikai szkenner több jármű programozására és kódolására is képes a jármű vezérlőmoduljainak újbóli felvillantásához, az ECU-k cseréjéhez, a szoftver frissítéséhez stb. A számos főbb protokollal való kompatibilitásnak köszönhetően az ultra lehetővé teszi a könnyű hozzáférést mélyen az ECU-ba, hogy megtalálja és megoldja a problémákat. A 10+ alapfunkcióval (ActiveTest/Guidedfunctions/Personalization/Modifications/stb.) egyben az Autel Ultra maximális kényelmet és gyors diagnosztikát kínál a technológiának.

【5-AZ 1-BEN VCMI】 Az Autel MaxiSys Ultra csúcskategóriás autódiagnosztikai szkenner MaxiFlash VCMI-vel van felszerelve, amely egy erőteljes, többfunkciós csatlakozó oszcilloszkóppal, hullámforma-generátorral, multiméterrel és OBD-kommunikációval, amely több mint 2000 dollár értékben kapható a piacon. A VCMI-n keresztül új CAN BUS protokollokkal (legújabb DOIP és CAN FD BUS) és OE-diagnosztikai protokollszabványokkal (D-PDU/J2534/RP1210).

【Intuitív topológialeképezés】 A MaxiSys Ultra a CAN BUS fa forradalmi topológialeképezésével lett kifejlesztve, színkódolt modulállapottal a gyorsabb teljes rendszerdiagnosztikai eredmények érdekében. Egy leképezési fában tisztán látja minden rendszer helyzetét, megtekintheti a modulok közötti kommunikációs struktúrát, egyetlen kattintással megjelenítheti a hibakódot, és közvetlenül beléphet a rendszer végrehajtó funkciójába, valamint nagyíthat és kicsinyíthet részleges ill. egész térkép.

 

1. Intelligens diagnosztika:

Az Intelligens Diagnosztika intelligens parancsikonokat biztosít a technikusok számára, hogy közvetlenül a hibakóddal kapcsolatos információkat kapjanak, ahelyett, hogy azok nem relevánsak, segítve a technikusokat az észlelt hibák hatékony kijavításában, 200%-kal könnyebbé téve a javítási munkát, mint valaha.

Egyablakos megoldás, amely lépésről lépésre segíti az ügyfeleket a hibák megoldásában

1. Járműrendszer és észlelt hibakód(ok) – megjeleníti a járműrendszer(ek) nevét és az észlelt DTC(k)et.

2. Technical Service Bulletin – DTC-vel kapcsolatos visszahívásokat, TSB- és OEM-kampányokat tartalmaz.

3. DTC elemzés – a hibakóddal kapcsolatos javítási segítségnyújtási információkat nyújt.

4. Repair Assist – intelligensen rangsorolja a hibakódokat, és elvezeti a felhasználót a megfelelő javításhoz.

5. Javítási tippek – részletezi a hibák meghatározásának és megszüntetésének lépéseit. egy sor diagnosztikai és javítási lépést jelenít meg, beleértve a hibák megszüntetéséhez szükséges információkat.

6. Alkatrészek mérése – részletes információkat és használati útmutatókat ad az oszcilloszkóp használatával kapcsolatban az alkatrészek meghibásodásának vizsgálatára, tartalmazhat releváns áramköri vagy kapcsolási rajzokat, járműszerkezet-elemzést, hullámforma-elemzést, kapcsolódó DTC-ket, valamint részletes jelöléseket, amelyek segítik a technikust a diagnosztikában és javításban. .

7. Releváns esetek – ajánlott javítási eseteket ajánl, amelyek az aktuális járműre és/vagy az aktuális hibára vonatkozhatnak.

8. Kompatibilis – BMW, Ford, Audi, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota, Lexus, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, VW stb.

 

2. Forradalmi topológia leképezés

● Akár 5 DTC-kijelzési mód: Topológia, lista, külön kattintás a vezérlőegységre, Intelligens diagnosztika részletei, járműdiagnosztikai jelentés, amelyek között a Topológia a legújabb és innovatív konfiguráció.

● Rendszer topológia: A teljes rendszer megjelenítése a topológiatérképen keresztül, hogy megtekinthesse az összes hibás modult, így könnyen megtalálhatja a hibákat és az okokat. A színkódolt topológia egy oldalon jeleníti meg az összes rendszerállapotot és a modulok közötti kommunikáció struktúráját. A modulok közötti kommunikáció és az állapot egy pillantással észrevehető, és intuitívabban keresheti meg a hibákat a problémák gyors megoldása érdekében!

MEGJEGYZÉS: A topológia nem minden jármű esetében univerzális, kérjük, ellenőrizze a VIN-t a kompatibilitás érdekében

 

3. Fejlett ECU programozás és kódolás:

Amint mindannyian tudjuk, mostanra egyre szükségesebbé vált a programozási és kódolási szolgáltatások elvégzése az utángyártott piacon, mint valaha. pl. egy modul cseréje, a meglévő szoftver vagy firmware cseréje az ECU-kban, a szoftver által vezérelt vezethetőségi és emissziós problémák javítása stb. A programozási műveleteknek két általános típusa van:

● ECU programozás: A MaxiSys Ultra ECU programozási funkcióval rendelkezik bizonyos BMW és Benz modelleken. Csere után programozhatja/frissítheti az ECU-információkat, vagy programozhatja a meglévő szoftvert/firmware-t.

● Speciális ECU kódolás: A számítógépes szoftver frissítése a legújabb verzióra, az adaptív adatok újrakódolása a javítások után. Egyetlen kreatív frissítés van: szimulálhatja a különböző szenzorok és ECU modulok jeleit, modulcsere nélkül gyorsan elháríthatja a hardver problémákat, ami megadja a hibák pontos helyét, és utána már módosítható.

 

4. Erőteljes 5-1 VCMI

A MaxiSys Ultra VCMI interfész 5 műszert tartalmaz: oszcilloszkóp, hullámforma generátor, multiméter, Can BUS teszter és VCI.

● VCI-kommunikáció: Kettős Wi-Fi mód, az egyik a táblagép VCI-hez való csatlakoztatására szolgál, a másik pedig lehetővé teszi a táblagép csatlakoztatását az internethez szoftverfrissítés és böngésző használatához. Gyorsabb átviteli sebesség, stabilabb és jobb interferencia-elhárító képesség (az USB kommunikációval egyenértékű), a kommunikációs hatótávolság eléri a 164 láb/50 m-t, a diagnosztikai sebesség pedig 30%-kal nő.

● Ultra-precíziós oszcilloszkóp: Beépített oszcilloszkóp 20 MHz-es szuper sávszélességgel, átviteli sebessége akár 80 ms/s mintavételi sebességgel, pontos hullámforma-felvétellel, amely a járművek páratlan széles skáláját fedi le. 32M memória összetett jelekhez, és lehetővé teszi az erősítést és a lejátszási hullámformát, támogatja a fejlett él-triggerelést és az impulzus triggereket.

● Hullámforma generátor: Elektromos jelek előállítása és a jármű hardverének teljesítményének elemzése a különböző hullámformák frekvenciájának változtatásával. A MaxiSys Ultra számos előre beállított felhővel rendelkezik, beleértve a jármű különböző érzékelőinek és működtetőinek hullámforma kapcsolási rajzát, a referencia hullámformát, a hullámforma elemzést, a hibakódok elemzését, az intelligens egykattintásos hullámforma beállítást stb.

● Multiméter: Nincs szükség további multiméter eszközre, a VCMI csatlakozóval egyetlen kattintással mérheti a feszültséget, az áramerősséget és az ellenállást.

● OBD CAN Signal Check: Az OBD interfész jelének érzékelésével gyorsan meg tudjuk állapítani, hogy a kommunikáció állapota normális-e vagy sem.

 

5. D-PDU/J2534/RP1210 és CAN FD/DoIP támogatott

● Támogatja a D-PDU/J2534/RP1210 diagnosztikai protokollokat: Az Autel MaxiSys Ultra támogatja az API szabványú kommunikációs interfészt, a jármű kommunikációs mérési interfésszel, azaz a VCMI-vel, OE-szintű diagnosztikát és programozást végezhetünk a pontosabb diagnózis és a hatékonyabb autójavítás érdekében. több üzlet!

● CAN FD/DoIP protokollok támogatása: A CAN-FD Bus Protocol sokkal hatékonyabb adatátviteli mód, mint a CAN adatátviteli protokoll, sebessége akár 4,05 Mbit is lehet, ami 14-szer gyorsabb, mint a CAN2.0A/B. A DoIP az UDS (jobb, mint a CAN protokoll) ágára épül, a Diagnosztika egységes szabványa, amely jobban megfelel az intelligens járművek fejlődésének és gyorsabb adatátvitelnek, a leggyorsabb adatátviteli sebesség akár 100 Mbit/s. A diagnózis 100-200-szor gyorsabb, mint a CAN, és a hálózati feltöltési sebesség 300-400-szor nagyobb, mint a CAN diagnózis.

MEGJEGYZÉS: A CAN FD/DoIP protokollok nem univerzálisak minden járműben. A CAN-FD Bus protokoll a 2019 második felében gyártott GM modellekre alkalmazható, a DOIP protokoll pedig elsősorban a Volvo 2018 után, a Land Rover/Jaguar 2017 után, az F alváz és a G alvázú BMW modelleket támogatja.

 

6. 36+ karbantartási funkciók

20 általánosan használt visszaállítási funkció a gyors karbantartáshoz vagy javításhoz:

Olaj visszaállítás, EPB, BMS, ABS légtelenítés, TPMS, légzsák visszaállítás, DPF Reg., IMMO szerviz, befecskendező szelep kódolás, SAS kalibrálás, felfüggesztés kalibrálás, fojtószelep adaptáció, ABS/SRS, sebességváltó tanulás, napfénytető inicializálása, ülések kalibrálása, nyelvváltás, Fényszóró illesztés, A/F beállítás, WIN DR tető, kilométerszámláló, CHG gumiméret, henger, turbófeltöltés, határérték, transzadaptáció.

10+ speciális funkció különböző járműmodellekhez:

Üres fokozat-helyzet betanulás, nyomatékérzékelő beállítása, jelellenőrzés, elfordulási sebesség érzékelő (YRS) betanulás, tengelykapcsoló pedál helyzetének betanulása, henger teljesítmény egyensúlya, alkatrész illesztés, leállítás/indítás visszaállítás, szállítási mód, automatikus ajtózár stb.

● Oil Reset, a motorolaj-élettartam rendszer olaj szervizlámpájának alaphelyzetbe állítása; EPB Reset, a fékbetét visszaállítása a fékbetét cseréje után.
● ABS légtelenítés a blokkolásgátló fékrendszer különböző kétirányú tesztjeinek elvégzéséhez;
● Injektor kódolás, az új kód beírása az ECU-ba az injektor cseréje után.
● Felfüggesztés kalibrálása a karosszéria magasságának beállításához; SAS-kalibráció, a kormányzási szög kalibrálásához csere után.
● BMS Reset, a jármű akkumulátorának felügyeleti egységén végzett visszaállítási művelet végrehajtása.

 

7. Aktív teszt/kétirányú vezérlés

Az Autel Ultra egy kétirányú szkenner, amely parancsokat küldhet az ECU-nak, hogy aktiválja a járműspecifikus alrendszereket és alkatrészeket, például üzemanyag-szivattyút, szelepeket, befecskendezőket, mágnesszelepeket, reléket, váltakozó áramú tengelykapcsolót, ablaktörlőket, ablakokat, ajtókat, napfénytetőket stb. például mágnesszelep, relé kapcsolása, EVAP teszt stb.

Megjegyzés: Az aktív tesztek NEM univerzálisan kompatibilisek az összes járművel. Kérjük, először küldje el a VIN-t a kompatibilitás ellenőrzéséhez.

 

9. Végső hardver

BT+Wifi továbbfejlesztett vezeték nélküli kapcsolat

● 12,9-es TFT érintőképernyő 2732 x 2048 felbontással
● Android 7.0 rendszer 2,3 GHz + 1,7 GHz nyolcmagos processzorral
256 GB beépített memória
● 18000 mAh szuper nagy kapacitású akkumulátor, amely 8 órás folyamatos munkát támogat
● Kettős Wi-Fi kapcsolat (50 méteres hatótáv, 30%-os gyorsulás), frissítéshez csatlakozzon az internethez

 

Műszaki adatok:

● Operációs rendszer: Android 7.0
● Processzor: Samsung Exynos8895V nyolcmagos processzor (2,3 GHz-es négymagos Mongoose + 1,7 GHz-es négymagos A53)
● Memória: 4 GB RAM és 256 GB beépített memória
● Kijelző: 12,9 hüvelykes TFT-LCD 2732 x 2048 felbontással és kapacitív érintőképernyővel
● Csatlakozás:
– WiFix2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO)
– BT v.2.1 + EDR
– GPS
– USB 2.0 (két A típusú USB HOST, egy USB mini eszköz)
– HDMI 2.0
– SD kártya (256 GB-ig támogat)
● Kamera:
– Hátsó: 16 megapixel, autofókusz zseblámpával
– Előlap: 5 megapixel
Érzékelők: gravitációs gyorsulásmérő, környezeti fényérzékelő (ALS)
● Audio bemenet/kimenet:
– Mikrofon
– Kettős hangszóró
– 3 sávos 3,5 mm-es sztereó/standard headset jack
● Tápellátás és akkumulátor:
– 18000 mAh 3,8 V lítium-polimer akkumulátor
– Töltés 12 V AC/DC tápegységgel 0°C és 45°C közötti hőmérsékleten
● Bemeneti feszültség: 12V/3A adapter
● Működési hőmérséklet: 0-50°C (32-122°F)
● Tárolási hőmérséklet: -20 – 60°C (-4 – 140°F)
● Méretek (SzxMaxMé): 366,5 mm (14,43″) x 280,9 mm (11,06″) x 34 mm (1,34″)
● Protokollok:
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 egyvezetékes konzervdoboz (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO -9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART órával, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)

Angol leírás

Autel MaxiSys Ultra: Upgraded Ver. of MS919/ MS909/ Elite, Top Intelligent Automotive Diagnostic Tool, OE-TSB, Repair Guide, 5-in-1 VCMI, 36+ Services, Topology, ECU Programming & Online Coding

MaxiSYS Ultra:

OBD2/CAN Bi-Directional Dual Wi-Fi Diagnostic Scanner And VCMI

The MaxiSys Ultra is Autel’s most ambitious diagnostics tablet designed to maximize technician intelligence. It features a 12.9-inch touchscreen tablet with Android 7.0 OS powered by an Octa-core processor (2.3GHz Quad + 1.7GHz Quad), substantial 256GB built-in memory, all powering the new split-screen multi-application navigation to provide diagnostic guidance and test components to confirm repairs. Combined with the dynamic topology module mapping, enhanced AutoSCAN features and Intelligent Diagnostics options, the Ultra offers the technicians step-by-step repair guidance. The new MaxiFlash VCMI functions as a 4-channel oscilloscope, waveform generator, multimeter, and CAN BUS tester. The convenient docking station featured ensures you always have the power to scan.

MaxiSys Ultra Main Features:

【Autel Top Intelligent Diagnostic Scanner】Updated version of Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919. Combined with new 5-in-1 VCMI, 3 new diagnostic protocols, 36+ service services, 10+ high-end functions, and top-level hardware configuration, 99.99% vehicle coverage.

【Intelligent Diagnostics & 36+ Services】Through one-stop Intelligent Diagnostics, Autel Scanner MaxiSys Ultra provides techs with step-by-step repair guidance. With multiple repair guidance options: Technical Service Bulletin, DTC Analysis, Repair Assist, Repair Tips, Component Measurement, and Relevant Cases, it can make your work 200% easier than ever. Also, it has 36+ service to help you win more business.

【ECU Programming & Coding】Top OBD2 diagnostic scanner MaxiSys Ultra can program & code more vehicles to re-flash the vehicle control modules, replace ECUs, update software, etc. Thanks to the compatibility with many major protocols, ultra allows you to easily access deep into the ECU to find and solve problems. With 10+ core functions (ActiveTest/Guidedfunctions/Personalization/Modifications/etc.) in one, Autel Ultra offers techs maximum convenience and swift diagnostics.

【5-IN-1 VCMI】Autel MaxiSys Ultra top automotive diagnosis scanner is equipped with MaxiFlash VCMI, a powerful multifunctional connector with Oscilloscope, Waveform Generator, Multimeter, and OBD Communication, functions worth over $2000 on the market. Via the VCMI with New CAN BUS Protocols (latest DOIP & CAN FD BUS) and OE-Diagnostic Protocol Standards (D-PDU/J2534/RP1210).

【Intuitive Topology Mapping】MaxiSys Ultra is developed with revolutionary Topology Mapping of CAN BUS tree with color coded module status for faster full system diagnostic results. You are exposed clearly with the situation of every system in a Mapping tree, you can view the communication structure between modules, just one click to display the fault code and enter the system executive function directly, you can also zoom in and out for partial or whole map. Smarter than ever!

1. Intelligent Diagnostics:

Intelligent Diagnostics provides smart shortcuts for technicians to get information directly related to the fault code, rather than that isn’t relevant, helping technicians repair detected faults efficiently, making repair work 200% easier than ever.

One-Stop Solution to Guide Customers to Solve the Faults Step by Step

1. Vehicle System and Detected DTC(s) – displays the name of the vehicle system(s) and the detected DTC(s).

2. Technical Service Bulletin – contains DTC-related recalls, TSB, and OEM campaigns.

3. DTC Analysis – provides repair assistance information related to the fault code.

4. Repair Assist – intelligently prioritizes DTCs and leads the user to the proper repair.

5. Repair Tips – details the steps for determining and clearing faults. displays a range of diagnostic and repair steps, including the information needed in order to clear the faults.

6. Component Measurement – provides detailed information and instructional guides on using the oscilloscope to test components for faults, may include relevant circuit or wiring diagrams, vehicle structures analysis, waveform analysis, related DTCs, and detailed notation to aid the technician in diagnostics and repairs.

7. Relevant Cases – offers recommended repair cases that may be relevant to the current vehicle and/or the current fault.

8. Compatible with – BMW, Ford, Audi, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota, Lexus, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, VW, etc.

2. Revolutionary Topology Mapping

● Up to 5 ways of DTC display: Topology, list, separately click into the control unit, Intelligent Diagnostics details, vehicle diagnosis report, among which Topology is the newest and innovative configuration.

● System Topology: Display the entire system through the Topology Map to glance all the modules with faults, which is easy to locate faults and causes. Color-coded topology displays all system status in one page and structure of communication between modules. Communication between modules and status can be spotted in a glance and you can locate faults more intuitively to solve problems quickly!

NOTE: Topology is not universal to all the vehicles, please check VIN for compatibility

3. Advanced ECU Programming & Coding:

As we all know, it has now became more and more necessary to perform programming & coding services in the aftermarket than ever. e.g., replacing a module, replacing the existing software or firmware in the ECUs, fixing software-controlled drivability issues and emission issues, etc. There are two general types of programming operations:

● ECU Programming: MaxiSys Ultra comes with ECU Programming function on specific BMW and Benz models. It can program/reflash the ECU information after replacement or program the existing software/firmware.

● Advanced ECU Coding: Updating the computer software to the latest version, re-code adaptive data after repairs. There is one creative update: you can simulate the signals of various sensors and ECU modules, quickly troubleshoot hardware problems without replacing modules, which gives the accurate location of troubles and then you can make amendment.

4. Powerful 5-1 VCMI

MaxiSys Ultra VCMI interface has incorporated 5 instruments: Oscilloscope, Waveform Generator, Multimeter, Can BUS tester and VCI.

● VCI Communication: Dual Wi-Fi mode, one is for tablet connecting to VCI, the other one allows tablet connecting to Internet for software update and browser. Faster transmission speed, more stable, and better anti-interference ability (equivalent to USB communication), communication range reaches 164 feet / 50m, and diagnosis speed increases by 30%.

● Ultra-Precision Oscilloscope: Built-in Oscilloscope with 20MHz super bandwidth, transmission speed up to 80ms/s sampling rate, with accurate waveform acquisition, covering a peerless wide range of vehicles. 32M memory for complex signals, and allowing for amplification and playback waveform, supporting advanced edge triggering and pulse triggers.

● Waveform Generator: Producing electrical signals and analyze the performance of the vehicle hardware by varying the frequencies of different waveforms. MaxiSys Ultra has a large number of cloud preset cases, including the waveform wiring diagram of various sensors and actuators on the vehicle, the referential waveform, waveform analysis, fault codes analysis, intelligent one-click waveform setting etc.

● Multimeter: No additional Multimeter tool needed, with the VCMI connector, you can measure voltage, current, and resistance in one click.

● OBD CAN Signal Check: By detecting the signal of OBD interface, we can quickly tell whether the communication state is normal or not.

5. D-PDU/J2534/RP1210 & CAN FD/DoIP Supported

● Support D-PDU/J2534/RP1210 Diagnostic Protocols: Autel MaxiSys Ultra supports API standard Communication Interface , with the Vehicle Communication Measurement Interface i.e. VCMI, we can perform OE-level diagnosis and programming for more accurate diagnosis and efficient car repair jobs to win more business!

● Support CAN FD/DoIP Protocols: CAN-FD Bus Protocol is a much more efficient way of data tranmission than CAN data transfer protocol, its speed can be up to 4.05Mbit, which is 14 times faster than CAN2.0A/B. DoIP is based on a branch of UDS (better than CAN protocol), it is the unified standard of Diagnostics that have more conformity with the development of intelligent vehicles and faster data transmission, the quickest data rate is up to 100Mbit /s.The speed of diagnosis is 100-200 times faster than CAN, and the network upload rate is 300-400 times than CAN diagnosis.

NOTE: The CAN FD/DoIP protocols are not universal to all the vehicles. The CAN-FD Bus protocol is applicable for GM models produced in the second half of 2019, and the DOIP protocol mainly supports Volvo after 2018, Land Rover/Jaguar after 2017, F chassis and G chassis BMW.

6. 36+ Maintenance Functions

20 Commonly Used Reset Functions for Fast Maintenance or Repairs:

Oil Reset, EPB, BMS, ABS Bleed, TPMS, Airbag Reset, DPF Reg., IMMO Service, Injector Coding, SAS Calibration, Suspension Calibration, Throttle Adaption, ABS/SRS, Gear Learning, Sunroof Initialization, Seats Calibration, Language Change, Headlight Matching, A/F Setting, WIN DR Roof, Odometer, CHG Tire Size, Cylinder, Turbocharging, Limit, Trans Adaption.

10+ Advanced Functions for Different Vehicle Models:

Neutral Gear Position Learning, Torque Sensor Adjustment, Signal Check, Yaw Rate Sensor (YRS) Learn, Clutch Pedal Position Learn, Cylinder Power Balance, Component Matching, Stop/Start Reset, Transport Mode, Auto-Door Lock, etc.

● Oil Reset, to reset the oil service lamp for the engine oil life system; EPB Reset, to reset the brake pad after replacing the brake pad.
● ABS Bleeding, to perform various bi-directional tests of Anti-lock Braking System;
● Injector Coding, to write the new code to the ECU after replacement of injector.
● Suspension Calibration, to adjust the height of the body; SAS Calibration, to calibrate the steering angle after replacement.
● BMS Reset, to perform a resetting operation on the monitoring unit of the vehicle battery.

7. Active Test/Bi-directional Control

Autel Ultra is a bi-directional scanner that can send commands to the ECU to activate vehicle-specific subsystems and components like fuel pump, valves, injectors, solenoids, relay, AC Clutch, wipers, windows, doors, sunroofs and etc to perform tests like switching a solenoid, relay, EVAP test and etc.

Note: Active Tests are NOT universally compatible to all the vehicles. Please send VIN to check compatibility first.

9. Ultimate Hardware

BT+Wifi Enhanced Wireless Connection

● 12.9 TFT touch screen in 2732 x 2048 resolution
● Android 7.0 system with 2.3GHz + 1.7GHz Octa-core Processor
256GB On-board Memory
● 18000mAh super large capacity battery supporting 8h continuous work
● Dual Wi-Fi Connection (50m range, 30% speed up), connect to Internet for update

MaxiSYS Ultra Descriptions:

● Autel updates provide latest OE level coverage for more than 80 US Domestic, Asian and European vehicles, including supercar
● Exceptional OE-Level functionality from comprehensive OBDII diagnostics & services to advanced ECU coding and programming
● Automatic system and software updates with real-time push message notifications via internet
● Interactive Data Logging sessions enable direct contact with Autel Support for first-hand troubleshooting of diagnostic bugs and errors
● One-stop multitasking designed for ideal management of workshop operations to keep all data files, customer info, and vehicle records well organized
● Cloud-based Data Manager saves customer and vehicle records, scanner data and technician notes

Specifications:

● Operating System: Android 7.0
● Processor: Samsung Exynos8895V octa-core Processor (2.3GHz Quad-core Mongoose + 1.7GHz Quad-core A53)
● Memory: 4GB RAM & 256GB On-board Memory
● Display: 12.9 inch TFT-LCD with 2732 x 2048 resolution & capacitive touch screen
● Connectivity:
– WiFix2 (802.11 a/b/g/n/ac 2×2 MIMO)
– BT v.2.1 + EDR
– GPS
– USB 2.0 (Two USB HOST Type A, one USB mini device)
– HDMI 2.0
– SD Card (Support up to 256GB)
● Camera:
– Rear: 16 Megapixel, Autofocus with Flashlight
– Front: 5 Megapixel
Sensors: Gravity Accelerometer, Ambient Light Sensor (ALS)
● Audio Input/Output:
– Microphone
– Dual Speakers
– 3-Band 3.5 mm stereo/standard headset jack
● Power and Battery:
– 18000mAh 3.8 V lithium-polymer battery
– Charging via 12 V AC/DC power supply with the temperature between 0°C and 45°C
● Input Voltage: 12V/3A Adapter
● Operating Temp.: 0 to 50°C (32 to 122°F)
● Storage Temperature: -20 to 60°C (-4 to 140°F)
● Dimensions (WxHxD):366.5 mm (14.43″) x 280.9 mm (11.06″) x 34 mm (1.34″)
● Protocols:
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2)

Package List:

– Main Unit
– MaxiFlash VCMI
– Main Cable V2.0 – USB 2.0 Cable V2
– AC/DC Adapter(12V)
– Cigarette Lighter
– Light Fuse 6x30mm 2 PCS
– Clipper Cable
– Scope Test Lead 4 PCS
– Multimeter Test Lead 2 PCS
– Secondary Ignition Pickup 2 PCS
– Attenuator 20:1 2 PCS
– Breakout Lead 4×6 PCS
– Multimeter Probe 1×2 PCS
– Flexible Back-pinning Probe 2×2 PCS
– Back-pinning Probe
– Red/Green/Blue/Yellow/Black 1×5 PCS
– Back-pinning Probe Screw 2 PCS
– Back-pinning Probe Replacement Needle 20 PCS
– Small Crocodile Clip 2×2 PCS
– Large Dolphin Clip 1×2 PCS
– Quick Reference Guide
– Packing List
– Soft Cloth
– Tool Box 177 x 102.5 x 23.5 mm
– Carrying Case 687 x 170 x 470 mm

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Autel MaxiSys Ultra” értékelése elsőként

    A termékeinknél sok esetben illusztrációs képek láthatók. Ezért előfordulhat, hogy a kézhez kapott termék kinézete nem 100%-ban egyezik az oldalon feltüntetett képpel. Ennek oka a folyamatos újítások, design változtatások.